سیب ترش حوا...

یه وقت هایی شیرین ٬یه وقت هایی هم ملسه!

سیب ترش حوا...

یه وقت هایی شیرین ٬یه وقت هایی هم ملسه!

۲

دقیقا همون موقع که احساس خوشبختی می کنم . غم میاد سراغم .سعی می کنم این حسو از خودم دور کنم . منظورم احساس خوشبخت بودنه...

نظرات 3 + ارسال نظر
شهاب سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

شایدم توهم خوشبخت بودنه که پایدار نیست

فکر می کنم هر دو یک نظر داریم فقط داره با کلمات بازی می شه . حالا توهمه یا احساسه ٬مهمه اینه که هیچ کسی نمی تونه ادعا کنه مطلقا خوشبخته.

ساینا دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://mynotes2.blogsky.com

دقیقا!!!! واسه منم همیشه همین جوریه!!!

بیایید هر بار که رفتیم جلوی آینه به خودمون بگیم
چقدر من خوشبخت نیستم

ساینا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://mynotes2.blogsky.com



مشکل اینه جلو اینه نرفته تو دلم میذوقم بعد یادم میفته ...به خودم میگم "نه ..واقعا که اینجوری نیییست" خلاصه انگار بچه گول میزنم!!!!

ما هم من بعد به جای کرم مو به سرمان گول میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد